Beoordelingen van Poké Perfect Nijmegen

Recente recensies

4.0
Floor
vandaag

Twee poke bowls besteld. Waren erg lekker, met mooie, verse ingredi√ęnten goede portie grootte. Vooruit besteld voor een aangegeven tijdstip. Werd 45 min later dan aangegeven tijdstip bezorgd, maar was ook Pinksteren en wij wonen ver van locatie. Bij vriendin die tegelijkertijd had besteld wel precies op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirte
vandaag

Poke bowl was super lekker en goed gevuld. Werd wat later bezorgd dan de bedoeling was, maar ik had ook vlak voor sluitingstijd besteld. Toen ik belde om te vragen hoe lang het nog ongeveer zou duren werd ik super goed geholpen en ik kreeg extra drinken bij mijn bestelling en kwam het daarna na een kwartiertje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
26 mei 2023
Yvonne
26 mei 2023

Snelle bezorging. De hoeveelheid/portie was zeer ruim

Kim
24 mei 2023

Heel erg lekker!

Laura
24 mei 2023

Erg lekker gegeten en snel bezorgd met de fiets (di avond)!

Annelien
22 mei 2023
Renée
9 mei 2023

Altijd hele lekkere poke bowls! Alleen als je een extra topping aanvinkt dan wordt die vaak vergeten, terwijl je er wel voor betaald. Verder snelle bezorging!

saskia
4 mei 2023
Michael
30 april 2023

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roos
23 april 2023

Ik vond de Pokebowl mega lekker! Goed gevuld (; alleen jammer dat we er geen sojasaus, gember en zelfs geen sushi stokjes kregen. Moesten uiteindelijk bestek halen bij de supermarkt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Taki Krasowski
14 april 2023

Tempura ebi gekregen ipv tempura chicken

Margriet
14 april 2023

De maaltijden zijn sinds een maand duurder geworden met tegelijkertijd minder variaties. Verhouding rijst, toppings is veranderd. Nu veel meer rijst. Jammer!

Kirsten Luizink
13 april 2023

Heerlijke pokebowl, maar helaas was de bestelling niet helemaal goed. Ik had extra mango besteld, maar dit was niet verwerkt in de pokebowl

sam
11 april 2023

Heerlijke poke bowls. Een belangrijk verbeterpunt is het meenemen van opmerkingen. De poke bowl die ik bestel voor de kids blijft met chilivlokken bestrooid, ondanks herhaalde verzoeken om dit niet te doen en zelfs nabellen om ze er voor de bereiding op te wijzen. Om die reden de kwaliteit wat lager gezet.

Hanna
8 april 2023

Lekker en 10 minuten eerder dan aangekondigd geleverd, super snel.

Koen
3 april 2023

Taaie tempeh, minder gevarieerde vulling, afknapper

Reactie van Poké Perfect

Hi Koen, bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent geweest over onze tempeh. We gaan er natuurlijk vanuit dat de eerstvolgende bestelling weer alles naar wens zal zijn. Team Poké

Rybana
25 maart 2023

ūüĎĆūüŹľsuper

Pim
17 maart 2023

De pokebowls waren heerlijk en toen ik ze op ging halen werd ik erg vriendelijk ontvangen en geholpen.

Reactie van Poké Perfect

Wat leuk om te horen Pim! Bedankt en tot een volgende keer. Team Poké

Teus
13 maart 2023
Loe
11 maart 2023

Gyoza waren echt goed. Zachte onderkant, super knapperige gekartelde bovenkant en niet te vet. Lekker hoor.

Babette
11 maart 2023

Portie deze keer goed, maar echt heel veel edamame en heel weinig zalm. Jammer dat de portiegrootte en/of samenstelling bij elke bestelling anders is.

Corine
26 februari 2023

Heerlijk!!! Niks aan veranderen, perfect zo

Nikki
23 februari 2023

Grote bestelling en daardoor helaas wel wat dingen mis gegaan. Bijvoorbeeld rijst gekregen ipv quinoa, niet heel fijn aangezien deze persoon geen rijst luste

Marit
22 februari 2023
Kim
19 februari 2023

Altijd snel bezorgd en lekker vers

Karlijn
9 februari 2023

Nog steeds erg lekkere pokebowls, maar het wordt wel steeds minder en minder gevuld wat erg jammer is en maakt het soms te duur. Een stuk rendang was niet goed door te kauwen en erg taai.

Jeanette
5 februari 2023

Wij hebben de poké bowl rendang gegeten. Deze was heerlijk! Mooi evenwicht tussen lekker klaargemaakte groenten en sushi rijst. De rendang als topping was zalig gekruid. Bestelling was perfect op tijd. Ik had de glazen bowl erbij besteld. Nu kan ik mijn eigen poke bowl meenemen naar het werk. Heel jammer dat er (nog) geen Poké Perfect in Middelburg zit! Ik hoop dat daar ook een vestiging komt. Die zou het goed doen met al die internationale studenten!

Mira
30 januari 2023
Cindy
28 januari 2023
Manon
27 januari 2023

Super snel klaar en heel lekker eten!

Babette
24 januari 2023

Jammer dat de porties steeds kleiner worden en daarbij deze keer ook harde stukken rijst.

Monique
23 januari 2023

Geen idee wat er veranderd is maar ruimer gevuld dan voorgaande keren, super fijn!! Saus was wat enthousiast maar mocht de pret niet drukken

Van den brink
10 januari 2023

Wij vonden t wel lekker , maar niets apparts , weinig saus dus wat droog. Weinig rendang en maar 3 stukjes garnaal. Wij vonden t niet bijzonder .

Reactie van Poké Perfect

Hi Anita, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent geweest over onze Ron Blaauw bowls. Wij ontvangen daar enorm veel goede reacties op. Wellicht goed om een volgende keer een andere bowl te kiezen. Wellicht bevalt dit beter. Team Poké

Sergio Herman
9 januari 2023

Heerlijke gerechten

Reactie van Poké Perfect

Thanks voor het compliment. Daar doen we het voor. Team Poké

Anoniem
9 januari 2023

Helaas duurde het een half uur langer dan voorspeld. Hierdoor waren onze warme gerechten koud. De nieuwe poke bowls zijn heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram
7 januari 2023

Aubergine was niet lekker, de smaak was vreemd genoeg wat zuur. Jammer want anders zijn we altijd erg tevreden!

Harry
7 januari 2023
JD
7 januari 2023

Lekker en snel!

Kim
5 januari 2023
Babette
2 januari 2023

De hoeveelheid van de ingredi√ęnten verschilt toch altijd fors per bestelling (kom hier wekelijks) en dat zou niet mogen.

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Babette, bedankt voor je bestelling. Nee, dit zou inderdaad niet zo mogen zijn. Wij werken met geproportioneerde lepels waardoor alle producten dezelfde hoeveelheid in de bowl horen te zijn. Bedankt voor het doorgeven. Wij zullen dit bespreken met ons team. Hopelijk is alles verder alles qua smaak en service naar wens. Tot een volgende keer. Team Poké

Milou
1 januari 2022

Beste bowls van Nijmegen ūüėć

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lidwien
29 december 2022

Kwaliteit van de producten is eigenlijk altijd goed. Dit keer was de sushi rijst echter niet helemaal gaar. Verder hadden we warme producten besteld welke inmiddels koud waren, dat was erg jammer. We wonen in de buurt dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen. Inpakken in folie zou misschien wat helpen? Bezorgster was verder erg vriendelijk.

Reactie van Poké Perfect

Hi Lidwien, bedankt voor je review en wat vervelend dat je bestelling niet volledig naar wens is geweest. We streven ernaar om bestellingen te allen tijde op tijd en warm te leveren. We gaan er natuurlijk vanuit dat een volgende keer weer alles naar wens zal zijn. Tot een volgende keer. Team Poké

Leanne
25 december 2022

Lekker eten, snel bezorgd. Er was een klein probleem, maar dat is super netjes opgelost door poke perfect. Super :)

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Leanne, bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat alles goed is opgelost. Een 5 sterren rating zou ons volgende keer nog meer helpen :). Tot de volgende. Team Poké

Bas
22 december 2022

Als we van te voren wisten dat het 2 en een half uur zou duren voordat het er was dan hadden we het zeker niet gedaan. Verwachte bezorgtijd was al aan de lange kant maar er dan nog ander half uur langer over doen was gewoon rond uit shit. Jammer want de poke bowls zijn lekker maar twijfel om hier nog een keer te bestellen

Reactie van Poké Perfect

Beste Bas, Bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Wij streven er te allen tijde naar om binnen 30-45 minuten te bezorgen. Op de avond van jouw bestelling heeft de onverwachte drukte ons enorm overvallen waardoor de operatie niet verliep zoals het zou moeten lopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik wil je graag een korting aanbieden voor een eerstvolgende keer. Uiteraard ga ik er met volle 100% overtuiging vanuit dat je volgende bestelling keurig op tijd geleverd zal gaan worden. Met de code SORRYBAS ontvang je ‚ā¨10,00 korting op je eerstvolgende bestelling via onze website. Nogmaals excuses voor het ongemak en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Team Pok√©

Bo
21 december 2022

Eten was jammie, bezorging 1,5 uur dus beetje jammer En m’n eten was wel beetje te pittig vergeleken met normaal

Reactie van Poké Perfect

Beste Bo, Bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Wij streven er te allen tijde naar om binnen 30-45 minuten te bezorgen. Op de avond van jouw bestelling heeft de onverwachte drukte ons enorm overvallen waardoor de operatie niet verliep zoals het zou moeten lopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik wil je graag een korting aanbieden voor een eerstvolgende keer. Uiteraard ga ik er met volle 100% overtuiging vanuit dat je volgende bestelling keurig op tijd geleverd zal gaan worden. Met de code SORRYBO ontvang je ‚ā¨10,00 korting op je eerstvolgende bestelling via onze website. Nogmaals excuses voor het ongemak en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Team Pok√©

Martijn
17 december 2022

Favoriete pokebowls in Nijmegen, altijd snelle bezorging ong 30 min

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Martijn, bedankt voor je review en wat leuk om te horen. Ik zie een 3 sterren rating voor kwaliteit en bezorging. Is dit juist? Zou zonde zijn als je volledig tevreden bent geweest en we een 3 sterren rating ontvangen. Tot een volgende keer! Team Poké

Tycho Siebel
11 december 2022

Maaltijd was groter dan ik had verwacht, veel waar voor het geld! Geschatte bezorging was 19:55, exacte bezorging was helaas uiteindelijk een half uur later. Bezorger was aardig en behulpzaam - complimenten. Over het algemeen best tevreden, ik bestel zeker nog eens een keer.

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Tycho, bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze bowls. Uiteraard jammer dat de bezorging wat langer op zich liet wachten. We bezorgen sinds enkele maanden zelf en doen er alles aan om de bestellingen op tijd te leveren. Ik ga er vanuit dat de eerstvolgende bestelling weer keurig op tijd zal zijn. Tot de volgende! Team Poké

Anique
6 december 2022

De mango en avocado waren helaas beide erg zacht en sommige stukken van de mango zuur. Jammer want verder is het altijd een erg lekkere pokebowl.

Reactie van Poké Perfect

Beste Anique, Wat vervelend om terug te lezen dat je niet geheel tevreden bent geweest met je bestelling. Alle ingredi√ęnten worden altijd vers geleverd en gesneden alvorens het bereid wordt. Omdat we altijd streven naar klanten die 100% tevreden zijn met onze bowls en onze service, bied ik je graag een korting aan voor een eerstvolgende bestelling via onze website nijmegen.pokeperfect.nl. We gaan er natuurlijk vanuit dat de volgende keer weer alles naar wens zal zijn. Met de code: sorryanique ontvang je ‚ā¨5,00 korting op een bestelling via onze website. Hopelijk tot snel! Team Pok√©

Marit van der Zon
5 december 2022

Het zou om 19.35 uur bezorgd worden, dit werd uiteindelijk 20.20 uur.

Reactie van Poké Perfect

Beste Marit, wat vervelend dat je niet tevreden bent geweest met de bezorgtijd. Uiteraard is 1,5 uur wachten op je bestelling veel te lang en streven wij naar bezorgingen die binnen 30 tot 45 minuten bezorgd worden. Onze excuses voor het ongemak. We gaan er natuurlijk vanuit dat de volgende keer weer alles naar wens zal zijn en dat de bestelling op tijd geleverd wordt door ons. Met de code: sorrymarit ontvang je ‚ā¨5,00 korting op een bestelling via onze website. Hopelijk tot snel! Team Pok√©

Mike
5 december 2022

Duurde 1,5 uur voordat het er was, terwijl in de mail een bezorgtijd stond van 20 min.

Reactie van Poké Perfect

Beste Mike, Wat vervelend dat je niet tevreden bent geweest met de bezorgtijd. Zou je mij kunnen aangeven in welke email er 20 minuten stond? Wij kunnen enkel op 30, 45 of 60 minuten drukken waarna de klant hier een melding van krijgt. Zou jij mij de email wellicht kunnen doorsturen naar [email protected]? Ik wil graag weten waar dit misgaat in het bestelproces. Uiteraard is 1,5 uur veel te lang en streven wij naar bezorgingen die binnen 30 tot 45 minuten bezorgd worden. Onze excuses voor het ongemak. We gaan er natuurlijk vanuit dat de volgende keer weer alles naar wens zal zijn en dat de bestelling op tijd geleverd wordt door ons. Met de code: sorrymike ontvang je ‚ā¨5,00 korting op een bestelling via onze website. Hopelijk tot snel! Team Pok√©

J. Gerrits
4 december 2022

De bezorging was erg snel, de bezorger erg vriendelijk. Twee mensen hebben echt gesmuld van hun bowl, de mijne leek minder gevuld en zat vol water. Misschien goed om te vermelden welke combi's tot waterige bowls kunnen leiden.

Reactie van Poké Perfect

Hi J, bedankt voor je review en wat jammer om terug te lezen dat jouw bowl niet naar wens is geweest. Zou je ons kunnen vertellen om welke bowl het gaat? Ik zie dat er drie bowls zijn besteld waardoor ik niet eenvoudig kan achterhalen waar het eventueel is misgegaan. Zou je mij dit kunnen doorsturen via [email protected]? Ik los dit uiteraard graag direct voor je op. Ik hoor het graag. Groetjes, Nicky - Pok√© Perfect

Nathalie
1 december 2022

Super kwaliteit, heerlijk vers. Jammer dat er niet aangegeven is dat de porties kleiner zijn geworden

Reactie van Poké Perfect

Hi Nathalie, bedankt voor je review en fijn dat alles naar wens is geweest. Wat betreft de hoeveelheid, dit zou niet anders moeten zijn gezien wij de proportionering niet hebben aangepast voor zowel de ingredi√ęnten als de sidedishes. De prijzen zijn noodgedwongen wat verhoogd, maar de hoeveelheid moet te allen tijde hetzelfde zijn als altijd. Wat vervelend dat je het idee hebt gehad dat dit niet zo was. Mocht je ons van feedback willen voorzien over jouw bestelde bowls mag dit natuurlijk altijd via [email protected] Ik kijk dan graag waar dit eventueel is misgegaan. Bedankt en tot een volgende keer. Team Pok√©

Saskia Schouten
30 november 2022

altijd heel lekker en goede service!!!

Giannini Pruijn
27 november 2022

2 uur gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Giannini, bedankt voor je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent geweest met je bestelling. Wat betreft het te laat komen van je order, helaas is het dit weekend ontzettend druk geweest waardoor er vertragingen in de bezorgingen zijn ontstaan. Onze excuses hiervoor. We gaan er vanuit dat een volgende bestelling weer naar alle tevredenheid zal zijn. Team Poké

Max Mollema
26 november 2022

40min te laat en daardoor koud. Reactie na bellen, ‚Äėje woont in een uithoek‚Äô. Biedt dan geen bezorging aan als je het niet waar kunt maken.

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Max, bedankt voor je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent geweest met je bestelling. Wij bezorgen gewoon in Lent en dat is geen uithoek, anders hadden wij deze postcode uiteraard niet opengezet. Ik vraag mij sterk af hoe het komt dat onze medewerkers dit hebben kunnen aangeven gezien het slechts 10 minuten fietsen is voor onze bezorgers. Wat betreft het te laat komen van je order, helaas is het dit weekend ontzettend druk geweest waardoor er wat vertraging in de bezorgingen zijn ontstaan. Onze excuses hiervoor. Ouderwetse stempelkaarten bieden wij helaas niet meer aan. Je kunt je uiteraard wel aanmelden voor ons Poké Reward systeem. Dit geldt enkel voor afhaal bestelling in onze winkel. We gaan er vanuit dat een volgende bestelling weer naar alle tevredenheid zal zijn. Team Poké

Monique
24 november 2022

De bezorging op zichzelf was prima maar ik had vooruit besteld voor een specifiek tijdstip en kreeg de bestelling 20 minuten te vroeg. Dat kwam helaas niet zo goed uit. Verder waren de bowls zoals altijd heerlijk.

Reactie van Poké Perfect

Hi Monique, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling 20 minuten eerder bezorgd is dan gevraagd. Er is waarschijnlijk iets misgegaan met het aflezen van de bon gisteravond. Er zit een verschil in de tijd op de bonnen, dit wordt gemarkeerd met zsm of gevraagde tijd. Ik heb dit inmiddels gedeeld met ons team. Ik ga er vanuit dat dit een volgende keer niet nogmaals gebeurd. Bedankt voor je feedback en fijn dat alles naar wens is geweest. Tot de volgende! Nicky - Team Poké

Mark
21 november 2022

Om 17:00 bestelling geplaatst, bezorgtijd 18:40 ingevuld. Levertijd: 19:20. Er zaten ook warme producten bij, die waren koud. Flinke tegenvaller. In het verleden geplaatste bestellingen altijd goed bevallen. Deze keer toch echt matig. Misschien minder bestellingen per tijdslot aannemen om bezorgtijden te kunnen garanderen?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké Perfect

Hi Mark, bedankt voor je geschreven review en wat vervelend dat je bestelling dit keer langer op zich liet wachten. Gezien het WK programma gisteravond kwamen er veel bestellingen binnen op hetzelfde tijdstip. Helaas kunnen wij dit soort momenten niet altijd van tevoren voorspellen en komt het wel eens voor dat het langer duurt dan je van ons gewend bent. Dat de warme items dan koud aankomen, is niet de bedoeling. Dit wordt altijd warm meegegeven aan de bezorger. Onze excuses hiervoor. We gaan er natuurlijk vanuit dat een volgende bestelling weer mooi op tijd zal aankomen en de warme gerechten naar wens zullen zijn. Team Poké

Eva
21 november 2022

Ik hoop dat het theetje de bezorger heeft kunnen opwarmen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram
20 november 2022

Heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké Perfect

Hi Bram, bedankt voor je review. Wat fijn om terug te lezen dat je bowls heerlijk waren. Helaas zien we dit niet terug in het aantal gegeven sterren. Is daar een reden voor? Zo ja, dan mag je dit altijd met ons delen via [email protected] Bedankt en tot een volgende keer! Team Pok√©

Max
18 november 2022

Lekker en vlotte bezorging. Aanrader

Reactie van Poké Perfect

Hi Max, bedankt voor je review. Wat fijn om terug te lezen dat je bowls lekker waren en de bezorging snel voor de deur stond. Helaas zien we dit niet terug in het aantal gegeven sterren. Is daar een reden voor? Zo ja, dan mag je dit altijd met ons delen via [email protected] Bedankt en tot een volgende keer! Team Pok√©

Merel Corbeek
16 november 2022

Erg lekker eten, zeker een aanrader!

Reactie van Poké Perfect

Hi Merel, wat leuk! Dankjewel voor je review en tot een volgende keer. Team Poké

Kaat
16 november 2022

Heerlijk vegetarisch. Grote portie is echt veel. Lekkere tempe en goede prijs kwaliteit verhouding. Helaas ontbrak de extra avocado.

D. Wessel
13 november 2022

De original was erg pittig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké Perfect

Hi D, bedankt voor je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent geweest over jouw bestelling. Wat was er pittig aan de original? Ging het om de marinade of de sriracha mayonaise? Mocht je je ervaring met ons willen delen kan dit altijd via [email protected] Bedankt! Team Pok√©

Frank
7 november 2022

Perfect

Reactie van Poké Perfect

Hi Frank, bedankt voor je reactie. Wat fijn om terug te lezen dat je bowls perfect waren. Helaas zien we dit niet terug in het aantal gegeven sterren. Is daar een reden voor? Zo ja, dan mag je dit altijd met ons delen via [email protected] Bedankt en tot een volgende keer! Team Pok√©

Marlous Hasenbos
30 oktober 2022

Top

Reactie van Poké Perfect

Hi Marlous, wat leuk dat je een review plaatst. Bedankt en hopelijk tot een volgende keer. Team Poké

Hilde
29 oktober 2022

3 poké bowls afgehaald, 2 shrimply the best waren heerlijk maar de derde, Slow Cooked Beef, had geen slow cooked beef erop/in.

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Hilde, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om terug te lezen dat we vergeten zijn om de beef op de bowl te doen. Hiervoor mag je ons altijd meteen even bellen. We kunnen dit dan direct voor je oplossen. Je hebt namelijk niet gekregen waarvoor je betaald hebt dus hiervoor bieden we graag een gepaste oplossing. Via een review kunnen we helaas niks voor je doen en telefonisch kunnen we dit dan direct voor je oplossen. Je mag ons mailen via [email protected] Alvast bedankt!