Avalia√ß√Ķes de Pok√© Perfect Nijmegen

Avalia√ß√Ķes recentes

4.0
Nathalie
1 dezembro 2022

Super kwaliteit, heerlijk vers. Jammer dat er niet aangegeven is dat de porties kleiner zijn geworden

Saskia Schouten
30 novembro 2022

altijd heel lekker en goede service!!!

Sanne
27 novembro 2022

Super lekkere goedgevulde pokebowl en hele aardige bezorger die ook nog netjes op tijd was. Perfect!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega s√£o geralmente mais longos aos domingos.

Giannini Pruijn
27 novembro 2022

2 uur gewacht

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega s√£o geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Poké Perfect

Goedemorgen Giannini, bedankt voor je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent geweest met je bestelling. Wat betreft het te laat komen van je order, helaas is het dit weekend ontzettend druk geweest waardoor er vertragingen in de bezorgingen zijn ontstaan. Onze excuses hiervoor. We gaan er vanuit dat een volgende bestelling weer naar alle tevredenheid zal zijn. Team Poké

Max Mollema
26 novembro 2022

40min te laat en daardoor koud. Reactie na bellen, ‚Äėje woont in een uithoek‚Äô. Biedt dan geen bezorging aan als je het niet waar kunt maken.

Reacção a Poké Perfect

Goedemorgen Max, bedankt voor je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent geweest met je bestelling. Wij bezorgen gewoon in Lent en dat is geen uithoek, anders hadden wij deze postcode uiteraard niet opengezet. Ik vraag mij sterk af hoe het komt dat onze medewerkers dit hebben kunnen aangeven gezien het slechts 10 minuten fietsen is voor onze bezorgers. Wat betreft het te laat komen van je order, helaas is het dit weekend ontzettend druk geweest waardoor er wat vertraging in de bezorgingen zijn ontstaan. Onze excuses hiervoor. Ouderwetse stempelkaarten bieden wij helaas niet meer aan. Je kunt je uiteraard wel aanmelden voor ons Poké Reward systeem. Dit geldt enkel voor afhaal bestelling in onze winkel. We gaan er vanuit dat een volgende bestelling weer naar alle tevredenheid zal zijn. Team Poké

Monique
24 novembro 2022

De bezorging op zichzelf was prima maar ik had vooruit besteld voor een specifiek tijdstip en kreeg de bestelling 20 minuten te vroeg. Dat kwam helaas niet zo goed uit. Verder waren de bowls zoals altijd heerlijk.

Reacção a Poké Perfect

Hi Monique, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling 20 minuten eerder bezorgd is dan gevraagd. Er is waarschijnlijk iets misgegaan met het aflezen van de bon gisteravond. Er zit een verschil in de tijd op de bonnen, dit wordt gemarkeerd met zsm of gevraagde tijd. Ik heb dit inmiddels gedeeld met ons team. Ik ga er vanuit dat dit een volgende keer niet nogmaals gebeurd. Bedankt voor je feedback en fijn dat alles naar wens is geweest. Tot de volgende! Nicky - Team Poké

Mark
21 novembro 2022

Om 17:00 bestelling geplaatst, bezorgtijd 18:40 ingevuld. Levertijd: 19:20. Er zaten ook warme producten bij, die waren koud. Flinke tegenvaller. In het verleden geplaatste bestellingen altijd goed bevallen. Deze keer toch echt matig. Misschien minder bestellingen per tijdslot aannemen om bezorgtijden te kunnen garanderen?

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega s√£o geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Poké Perfect

Hi Mark, bedankt voor je geschreven review en wat vervelend dat je bestelling dit keer langer op zich liet wachten. Gezien het WK programma gisteravond kwamen er veel bestellingen binnen op hetzelfde tijdstip. Helaas kunnen wij dit soort momenten niet altijd van tevoren voorspellen en komt het wel eens voor dat het langer duurt dan je van ons gewend bent. Dat de warme items dan koud aankomen, is niet de bedoeling. Dit wordt altijd warm meegegeven aan de bezorger. Onze excuses hiervoor. We gaan er natuurlijk vanuit dat een volgende bestelling weer mooi op tijd zal aankomen en de warme gerechten naar wens zullen zijn. Team Poké

Eva
21 novembro 2022

Ik hoop dat het theetje de bezorger heeft kunnen opwarmen!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega s√£o geralmente mais longos aos domingos.

Bram
20 novembro 2022

Heerlijk!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega s√£o geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Poké Perfect

Hi Bram, bedankt voor je review. Wat fijn om terug te lezen dat je bowls heerlijk waren. Helaas zien we dit niet terug in het aantal gegeven sterren. Is daar een reden voor? Zo ja, dan mag je dit altijd met ons delen via [email protected] Bedankt en tot een volgende keer! Team Pok√©

Max
18 novembro 2022

Lekker en vlotte bezorging. Aanrader

Reacção a Poké Perfect

Hi Max, bedankt voor je review. Wat fijn om terug te lezen dat je bowls lekker waren en de bezorging snel voor de deur stond. Helaas zien we dit niet terug in het aantal gegeven sterren. Is daar een reden voor? Zo ja, dan mag je dit altijd met ons delen via [email protected] Bedankt en tot een volgende keer! Team Pok√©

Merel Corbeek
16 novembro 2022

Erg lekker eten, zeker een aanrader!

Reacção a Poké Perfect

Hi Merel, wat leuk! Dankjewel voor je review en tot een volgende keer. Team Poké

Kaat
16 novembro 2022

Heerlijk vegetarisch. Grote portie is echt veel. Lekkere tempe en goede prijs kwaliteit verhouding. Helaas ontbrak de extra avocado.

D. Wessel
13 novembro 2022

De original was erg pittig

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega s√£o geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Poké Perfect

Hi D, bedankt voor je review en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent geweest over jouw bestelling. Wat was er pittig aan de original? Ging het om de marinade of de sriracha mayonaise? Mocht je je ervaring met ons willen delen kan dit altijd via [email protected] Bedankt! Team Pok√©

Frank
7 novembro 2022

Perfect

Reacção a Poké Perfect

Hi Frank, bedankt voor je reactie. Wat fijn om terug te lezen dat je bowls perfect waren. Helaas zien we dit niet terug in het aantal gegeven sterren. Is daar een reden voor? Zo ja, dan mag je dit altijd met ons delen via [email protected] Bedankt en tot een volgende keer! Team Pok√©

Marlous Hasenbos
30 outubro 2022

Top

Reacção a Poké Perfect

Hi Marlous, wat leuk dat je een review plaatst. Bedankt en hopelijk tot een volgende keer. Team Poké

Hilde
29 outubro 2022

3 poké bowls afgehaald, 2 shrimply the best waren heerlijk maar de derde, Slow Cooked Beef, had geen slow cooked beef erop/in.

Reacção a Poké Perfect

Goedemorgen Hilde, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om terug te lezen dat we vergeten zijn om de beef op de bowl te doen. Hiervoor mag je ons altijd meteen even bellen. We kunnen dit dan direct voor je oplossen. Je hebt namelijk niet gekregen waarvoor je betaald hebt dus hiervoor bieden we graag een gepaste oplossing. Via een review kunnen we helaas niks voor je doen en telefonisch kunnen we dit dan direct voor je oplossen. Je mag ons mailen via [email protected] Alvast bedankt!